جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

سلام خوش آمدید

حالت خوبه؟!

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹،

                   

 

احوالپرسی‌های زیادی و حال‌بد کن و اعصاب خردکن...
 «شوهر نکردی»، «انشالله بختت باز شه( بعضی‌ها طوری این جمله را ادا می‌کنند که انگار مخاطب مورد نظر بیماری لاعلاج دارد!)، « بچه نداری؟ داره دیر میشه ها»، « بچت چرا جون نداره بهش برس»، « عروس‌دار نشدی؟ داماد‌دار نشدی»... 
همه را هم مثلا با حالت دلسوزی و مهربانی و نگرانی بیان می‌کنند و فکر و خیال و ناراحتی و استرس را میگذارند برای آدمی که روبه رویشان ایستاده...
 

  • هانیه معینیان

احوالپرسی

نظرات (۴)

گاهی وقت‌ها باید این زیپ دهان  رو جلوی قضاوت زندگی دیگران بکشیم.

.

این کار، ناپسندیده ترین کار ممکن است

پاسخ:
قضاوت، یا اینکه سوالهای بی‌مورد و فضولی کردن های بیخود...



ضمن خوشامدگویی به شما!

چه عکس خوشحالی ...

پاسخ:
خوشحال ظاهری، ناراحت باطنی... :)

سلام

به این دلسوزی ها میگن دوستی خاله خرسه

متاسفانه خیلی وقتا هم نمیشه هیچی بهشون گفت!

اگه دوست باشه چرا، ولی آشناتر و نزدیکتر...دیگه سخته...

 

 

 

پاسخ:
سلام
دقیقا دقیقا
خب اصلا آدم‌ چی بگه؟! اصلا شاید یک امر کاملا شخصی باشه 

یه بار همکلاسیم ازم پرسید هدیه روز زن چی گرفتی؟گفتم نمیگم.

شاخ دراورد

بعدا دوستانه براش توضیح دادم که این سوال ها به درد کسی نمیخوره

تو چون مجرد بودی گفتم نمیگم اگر متاهل بودی که اصلااا نمیگفتم!

برای اینکه هر مردی (فردی) به اندازه توانش، یا شعورش، برای همسرش مایه میذاره

شاید یه شاخه گل ته توان یه مرد باشه

ولی وقتی هی از هم میپرسیم و هی استوری میکنیم و هی....

اونی که همسرش نداره، با اینکه خوشبخته، احساس بدبختی میکنه

حس میکنه بهش ظلم شده

خب چرا آدم ها رو به مقایسه بندازیم؟؟

 

 

 

پاسخ:
وای ! بابا چقدر شما باشعوری آخه :)
جدی میگم. خیلی کار درستی کردید


اصلا دارم فکر میکنم این نظر خودش یک مطلب « زن‌ها علیه زن‌ها» می‌شود  :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

بِسْمِ اللَّهِ مَجْرَاهَا وَمُرْسَاهَا...