جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

سلام خوش آمدید

من و او ...

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸،


من؛ روسری‌هایم رنگی‌تر شده، خنده‌هایم پررنگ‌تر، حرفهای نزده‌ام تلنبارتر

او؛ روسری‌اش عقبتر رفته، خنده‌اش محوتر، صدایش بلندتر...

گمان می‌کردم دوستیمان، تفاوت عقیده‌مان را کمرنگ می‌کند؛که انگار نکرده است... او هرروز طلبکارتر و من هرروز بدهکارتر.‌‌.. گرانی، بالارفتن دلار، کارنداشتن پسرهایشان، صاحب خانه نشدن... همه تقصیر من و تفکر من و امثال من است. وگرنه رئیس‌جمهور انتخابی‌اش هیچ نقشی نداشته‌است...

انگار لبخند دیگر جواب نمی‌دهد. می‌ترسم کمی پیش برویم بهشت و جهنمش را هم از من طلبکار شود...


 

  • هانیه معینیان

تفاوت عقیده

روسری

طلبکار

گرانی

نظرات (۳)

  • حسن صنوبری
  • عالی

     

    متاسفانه متاسفانه یک خاطره تکراری شده این روزها برای خیلی‌ها

    هرچند ما هنوز هم و همیشه هم «او» هم «اوها» را دوست داریم و «من» می‌دانیمشان 

    پاسخ:
    ممنونم

    خیلی خوب بود خط آخر. غم انگیز و واقعی
  • راهی به سوی نور
  • آخ آخ آخ

    بعضی ها یه جوری از ادم طلبکارن که اگر‌نونوایی سر کوچه شون هم کنجد کم بریزه رو‌نونشون،تقصیر ما  و‌ انقلاب و شخص رهبریه

    پاسخ:
    :)))
    خب خوبه همه خاطره دارن از این موضوع! :)
  • فرهاد (خواننده قدیمی)
  • مسئولیت پذیری... مسئله این است :)..

    پاسخ:
    بله بله دقیقا...

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    بِسْمِ اللَّهِ مَجْرَاهَا وَمُرْسَاهَا...