جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

سلام خوش آمدید

این من هستم

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹،

به دعوت دوست عزیزم، کیمیا مهاجر

۱- آدم نوشتاری «حرفهایش» در نوشته‌هایش، پیدا و پنهان فهمیده می‌شود و من آدم نوشتاری هستم نه گفتاری...

۲- بعد از ازدواج نیمی از من در خانه پدری‌ام ماند، برای همیشه؛ به همین‌خاطر روحم در رفت‌وآمد بین این خانه و آن خانه است.

۳-برای گرفتن «حق» در حد توانم می جنگم؛ آن حق چه روحم باشد، چه تنم. چه دیگری باشد، چه خودم.

۴- به ایران به وسعت جهان عشق می‌ورزم و دوستش دارم.

اطلاعات بیشتر در مورد چالش، اینجا 

 

پی‌نوشت: راستش اگر کسی مرا با لحن و ادبیات منبع اصلی این چالش به نوشتن دعوت می‌کرد قطعا نمی‌پذیرفتم. مخصوصا با وجود بند 13!

ولی دعوت دوست یک چیز دیگر است :)

من چهار نفر را دعوت می‌کنم البته برخلاف جهت اجباری چالش اگر دوست داشتند منت گذاشته و شرکت کنند :) 

تلاجن، بخاری، سروسهی، امین‌نویس

  • هانیه معینیان

نظرات (۳)

  • کیمیا مهاجر (پرستوی عاشقِ سابق)
  • سلااام

    باعث افتخاره رفاقت با شما برای ما. ذوق کردم ^_^

    چه خوب نوشتید‌ با ۱ و ۲ و ۴ همذات پنداری کردم و ۳ رو آرزو کردم 👌🏼

     

    ممنونم که شرکت کردید.

    چه خوبایی رو دعوت کردید خرسند شدم از آشنایی با وبلاگ هاشون ^_^

    پاسخ:
    سلام بانوجان 
    برای ما بیشتر :)


    خوبی از خودتونه :)
  • سَرو سَهی
  • به روی چشم :) باید بگردم دنبال چهار نفر حاضر و ناظر و علاقه‌مند :))

    پاسخ:
    خیلی ممنون از همراهیت عزیزم 
    با این گزینه های که گفتی سخت شد :)
    امیدوارم پیدا شده باشند

    پذیرفتم:

    http://sarvesahi.blog.ir/post/333/

     

    و حقیقت اینکه آخر مجبور شدم خودم انتخاب کنم :))

    پاسخ:
    خیلی ممنونم :)
    ای بابا! ای بابا ...

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    بِسْمِ اللَّهِ مَجْرَاهَا وَمُرْسَاهَا...