جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

سلام خوش آمدید

کشتی مرا چه بیم دریا؟

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹،

 

اولین هدیه‌‌ عاشقانه‌ای که به من دادی یک کاشی آبی بود یک کاشی آبی که رویش این شعر نوشته شده‌بود:
«ای عشق همه بهانه از توست، من خامشم این ترانه از توست
آن بانگ بلند صبحگاهی، وین زمزمه‌ی شبانه از توست»
حالا اما اولین سوم اردیبهشتی‌ست که تو نیستی و خوب میدانی همیشه اولین‌ها در یاد می‌مانند...
نگاه میکنم به کاشی و بعد زمزمه میکنم
«من انده خویش را ندانم، این گریه‌ی بی بهانه از توست..‌.»
هدیه امروز من به تو، به این روزها...

  • هانیه معینیان

عشق

هوشنگ ابتهاج

نظرات (۴)

شما از ابتهاج گفتید من از فاضل میگم : 

به روز وصل چه دل بسته‌ای؟ 
که مثل دو خط
به هم رسیدن ما نقطه‌ی جدایی ماست
 

پاسخ:
سلام
خوش آمدید 

گویا ابهام این پست زیاد است که اصلا منظور بنده را نرسانده!
این شعر برای دوری از همسرم  است نه شکست عشقی مثلا :)
ولی شعر زیبایی بود ممنون.

دست مشاور و روان شناس درد نکنه :))))

 

پاسخ:
یعنی هنوز آدمی پیدا میشود که شبیه گذشته زنگ در را بزند و فرار کند؟! :) حالا آن قدیمها بچه ها این کار را میکردند شما گمانم بزرگ شده اید!

یعنی بنده چون چند مطلب مردان را نقد کرده ام یعنی با همسرم مشکل دارم؟ انقدر نگاهتان سطحی ست؟ :) محض اطلاع این حرفها به رشته و تخصص بنده مربوط میشود. حتما به گمان شما هر روانشناس یا جامعه شناسی که جامعه یا خانواده را نقد میکند خودش مشکل دارد :)

البته به نظرم یک آدم فرهیخته به مشاور یا روانشناس مراجعه میکند و شما هم برای اینکه اعتماد به نفس و شجاعت کافی ندارید که ناشناس پیام میگذارید باید حتما رجوع کنید. البته اگر فرهیخته باشید! :)

ممنون از خوشامدگویی، رسم قشنگیه

 

بله ... پس ما هم تصحیح میکنیم و شعر جدید تقدیم؛ 

چنان در انتظارت خیره‌ام بر ساعت دیوار 
که ساعت‌هاست از کف داده‌ام سیر دقایق را
 
از احسان انصاری

پاسخ:
بله خیلی رسم زیباییست. البته وبلاگ هم یکجور خانه است.


به به. خیلی ممنونم و چقدر بجا

چه هدیه خاص و زیبایی بوده، بی‌شک کسی که این هدیه رو داده هم خاص بوده

پاسخ:
ممنون عزیزم 

بله خاص بوده :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

بِسْمِ اللَّهِ مَجْرَاهَا وَمُرْسَاهَا...