جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

سلام خوش آمدید

زمان را می‌شود دید...

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹،

 

کودکان به زمان عینیت می بخشند؛ زمان نادیدنی را دیدنی می‌کنند! حافظ می‌گوید برای دیدن گذر عمر، لب جوی باید نشست ولی من فکر می‌کنم برای لمس واقعی گذر زمان کافی‌ست تصویر کودکی را ببینی که چند وقتی‌ست او را ندیده‌ای! گویی ساعتهای عمرمان در چهره و قدوبالای آن کودک هویدا شده...

هیچی مثل این اتفاق نمی‌تواند شگفت زده‌ات کند و زمان را معنا ببخشد...

 

 

  • هانیه معینیان

زمان

عینیت

کارشناسی ارشد

کودکان

نظرات (۲)

  • میم مهاجر
  • دقیقا همین طوره

    تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم [غفلت زدگی یا تغافل؟!] 

    آدم از یه سنی، و خصوصا ابتدای جوانی،دیگه گذر عمر خودش رو حس نمیکنه و این خیلی وحشتناکه...

    ممنون که این نکته رو متذکر شدین 🌷

    پاسخ:
    ممنون از شما دوست عزیز :)

    منم دقت نکرده بودم کرونا باعث شد دقیق شوم
  • راهی به سوی نور
  • کاملا موافقم.

    خصوصا نوزاد ...

     

    پاسخ:
    بچه هرچه کم سن تر باشد بیشتر نمود دارد
    ممنون ازشما

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    بِسْمِ اللَّهِ مَجْرَاهَا وَمُرْسَاهَا...