جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

سلام خوش آمدید

مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۰،

 

من از آدمهای زیادی این جمله را شنیده‌ام که «اگر بچم ازم بپرسه چرا منو به دنیا آوردی چه جوابی بهش بدم» آدمهای زیادی که هروز بیشتر میشوند و حال بدشان از دنیا و آدمها و اتفاق‌هایش روز به روز بیشتر می‌شود. کرونا که آمده این حس وحال ها بیشتر هم شده‌است. 

طبیعی هم هست وقتی گوشمان از صبح تا شب از اخبار بد پر شده، وقتی آدمهای اطرافمان ناامیدتر از قبل شده‌اند، وقتی یک ویروس کل جهان را قرق کرده‌است، وقتی هنوز جایی در این دنیا موشک و بمب پرتاب می‌شود. آدمها ناامید میشوند و خسته. 

ولی ما آدم‌های خسته یک چیز را فراموش کرده‌ایم و آن اینکه ما منتظریم. منتظر یک اتفاق شگفت‌انگیز. جهان بر خلاف فیلمهای هالیوودی آخرالزمانی رو به تباهی و سیاهی نیست آخر جهان خوش است، شادی است، سلامتی ست، پیروزی ست و...

 

« اصل انتظار فرج از یک اصل کلی اسلامی و قرآنی دیگر استنتاج میشود و آن اصل حرمت یاس از روح الله است» شهید مطهری با این مقدمه کوتاه به سراغ بحث انتظار رفته است. کتاب کوتاه قیام و انقلاب مهدی را بخوانید.

 

پی‌نوشت: میلاد امام عصر(عج) مبارک.

 

 

نظرات (۲)

  • راهی به سوی نور
  • استاد شهید مطهری از  اساتیدی هستن که من خیییییییلی ازشون یاد گرفتم و به جرأت خیلی از پایه های دیدگاه های اعتقادیم رو مدیونشون هستم.

    خدا بر درجاتشون بیافزاید 

    کتابی که معرفی کردید یکی از بهترین ها در این موضوع هست 

    کتاب تو می‌آیی استاد صفایی هم پیشنهاد می کنم بهتون

     

    پاسخ:
    چه عالی. واقعا از اساتید جاویدان ایران هستند. 



    ممنونم از معرفی :)

    چقدر خوب نوشتین . ما همه متظریم منتظر یه منجی واقعی که هیچ فیلمی و حتی توصی نتونسته به زیبایی منجی ما و دنیای پس از منجی باشه

    پاسخ:
    نظر لطف شماست. شما خوب خوندید :)

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    بِسْمِ اللَّهِ مَجْرَاهَا وَمُرْسَاهَا...