جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

سلام خوش آمدید

نورالدین خانزاده...

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۰،
 
همیشه فیلم و سریال های طنز در تعریف و تمجیدهای نخبگانی و فرهیختگی رتبه آخر را دارند یا گاهی حتی همان را هم ندارند. حالا که این روزها زیاد راجع به گاندو شنیدیم حیفم آمد از نون خ نگویم.
نون خ واقعا سریال خوبی است. بسیار بالاتر از حدی که برایش متصور بودم. خیلی خوب است و این خوب بودنش دلایل بسیار زیادی دارد، ولی آنچه بیشتر از همه خودنمایی میکند این است که شخصیت اصلی داستان یک پدر است. پدری که بر عکس پدرهای فیلم و سریال های ایرانی زورگو و مستبد نیست، معتاد و مفتخور هم نیست، حتی یک پدر متوسط هم نیست، یک پدر عالی‌ست. نورالدین خانزاده با اینکه شأن پدری دارد ولی پدری‌ست بسیار دوست‌داشتنی و به یادماندنی؛ بسیار مهربان است، هوای دخترانش را دارد، تکیه گاهشان است، دلسوزشان است، با همه‌شان صمیمی‌ست، هوای دلشان را دارد، قربان صدقه‌شان میرود. همین یک ویژگی برای خوب بودن نون خ و دوست داشتنش کافی ست. همین یک شخصیت، همین «بابا گیان»... 
 
پی‌نوشت: البته نون خ نکات مثبت زیادی دارد: شخصیت پردازی های دقیق و ریزبینانه، بازی های عالی، توجه خاص به یک قومیت، توجه به فرهنگ ایرانی_اسلامی، توجه به عشق در زندگی مشترک و ... 
امیدوارم سعید آقاخانی با همین قوت و همت و قدرت این راه را ادامه دهد...

نظرات (۲)

چقدر خوب این پست رو نوشتین چقدر خوب که من تونستم بخونمش. من از فصل یک سریال طرفدارشم و چیزی که واقعا من رو وخانوادم رو جذب سریالش کرد خود نورالدین بود. این شخصیت حیرت انگیزه. مهربان شریف ساده صادق راست کردار. پدر عالی و نونه . واقعا شخصیت خیلی زیبایی داشت.

 

پاسخ:
باز هم ممنونم. 
چه عالی. شما جزو معدود آدمهایی هستید که از اول دنبال کردید نون خ رو :) وامن هم از اول دنبال کردم و دوستش داشتم و مثل شما عاشق نور الدین :)

چقدر حیفم میاد این سریال رو کامل ندیدم.

پاسخ:
ئه! چرا 
شبکه شما داره بازپخش می‌کنه. حتما ببین :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

بِسْمِ اللَّهِ مَجْرَاهَا وَمُرْسَاهَا...