جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

جهان یک زن

من هدهدم، صفیر سلیمانم آرزوست

سلام خوش آمدید

خانه سبز

پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷،


می‌گویند غم بیشتر از بقیه حس‌ها در بدن می‌ماند احتمالا هم به همین دلیل شمار شعرهای غمگین زیاد است! اصولا شعرها و موسیقی‌های عاشقانۀ غمگین خیلی طرفدار دارند و شاید به همین دلیل و شاید هم به دلیل اول و شایدتر به خاطر عمق احساس غم یا رو آوردن مردم غمگین به موسیقی و شعر (چه خواننده، چه سراینده و چه شنونده) برای آرام شدن و باز هم شاید به خاطر علتی دم‌دستی و عامیانه که « وصال، مدفن عشق» است شمار شعرهای عاشقانه همسرانه کم است آنقدر که اگر بنده‌خدایی بخواهد شعری را به هدیه همسرش ضمیمه کند اینترنت همه‌چیزدان هم نادان و خالی می‌شود!

دقیقا به همین دلیل آخر تصمیم گرفتم شعرهای زیبای عاشقانه خوشحال و برآمده از وصال و نه جدایی را اینجا بگذارم.


  • هانیه معینیان

شعر عاشقانه

همسرانه

نظرات (۱)

  • پرستوی عاشق
  • کسی رو میشناسم ک شماری از این شعرهای عاشقانه ی همسرانه سروده :)

     

    یه سوال

    کلا از همسرتون دورین یا اون پست کاشی آبی موقتی بود؟

    ببخشید باید اعتراف کنم فضولیم گل کرد

    اخه پستتون جوری بود ک خیال کردم انگار هم رو دور از جونتون از دست دادید

     

    ان شاءالله عاشق بمونید همیشه کنار هم

    پاسخ:
    چه خوب‌. خب معرفی‌شان کنید :)

    خواهش میکنم راحت باشید :)
    نه بابا. دوری موقتی بود خداروشکر

    خیلی ممنونم از شما

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    بِسْمِ اللَّهِ مَجْرَاهَا وَمُرْسَاهَا...